woensdag 9 januari 2013

frustratie, creatief bezig zijn.

Na vandaag ben ik er wel achter. Alles staat of valt met een goede basis. Weer wat geleerd.
Frustratie, ja het is nu wel gezakt en ja ik ben nog steeds blij dat de stof die ik koopt niet heel prijzig is, maar toch. Als je heel de middag bezig bent om een shirtje in elkaar te zetten. En dan uiteindelijk blijkt dat het toch niet precies past. Ja dan baal ik heel erg.
Vooral omdat toen ik het patroon uitradeerde, ik nog een keer gemeten heb. Dacht dat wel zou passen, als ik er een flinke naad aan zou knippen, en minder in zou naaien. Want het mocht ook niet te wijd worden, want daar was het patroon niet naar. Tja , nu is het dus te eng. Het past, maar dan niet teveel bewegen, is ook geen optie.
Ga nu een maat groter uitradderen, en dan neem ik dit alles dit weekend mee naar mijn moeder en gaan we kijken, welke maat ik voortaan moet hebben. Hoe ik dit alles moet meten, zodat ik niet telkens van de koude kermis thuis komt, anders wordt het wel erg duur,en ga de zin ook snel over.
Hopelijk ga het dan voortaan wel goed.

1 opmerking: