zondag 6 januari 2013

de vakantie is weer voorbij

Ik had een weekje vakantie en normaal besteed i deze volop aan hobby uurtjes. Deze vakantie, liep het anders. Ben een paar dagen flink beroerd geweest van een fikse verkoudheid
Dus buiten deze blog opzetten is er weinig op hobby gebied gebeurd. Zaterdag heb ik wat mallen uitgedraaid. Mijn moeder heeft een verzameling mallen, die ik om de zoveel tijd even leen en dan door mijn embosmachine haal.
Zo heb ik altijd wel een extra achtergrondje of vlinder, waarmee ik een kaart kan opleuken.

Vandaag hoop ik dat de stoffenkramen op de markt aanwezig zijn. Zodat ik een paar mooie lappen, in voorraad kan halen. Want, buiten de markt heb je hier in noord brabant geen winkels meer. Misschien gaat dat wel weer komen, als mensen maar weer gaan naaien.
Het loont wel.

Maar nu moet de tijd dus weer verdeeld worden. Geen punt, wij maken geregeld tijd voor dehobby.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten